Strona g艂贸wna »
Jednostki organizacyjne »
Wydzia艂y i stanowiska » Inspektorzy/st. referenci/referenci ds. finansowo-ekonomicznych
Inspektorzy/st. referenci/referenci ds. finansowo-ekonomicznych
Inspektor ds. finansowo-ekonomicznych dzia艂a zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowi膮zk贸w. Odpowiada m. in. za:
1/ prawid艂ow膮 obs艂ug臋 kasy, w tym:
鈥rzyjmowanie wp艂at got贸wkowych od pracownik贸w, kontrahent贸w, jak i innych os贸b na podstawie odpowiednich, sprawdzonych i zatwierdzonych dokument贸w,
鈥yp艂aty wszelkich nale偶nych kwot pieni臋偶nych na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dokument贸w,
鈥rzestrzegania zasad bezpiecze艅stwa obrotu got贸wkowego,
鈥rzyjmowanie wp艂at za sprzedane elektroniczne bilety okresowe i do艂adowania do elektronicznej portmonetki oraz bilety jednorazowe od klient贸w i kierowc贸w,
鈥rawid艂ow膮, terminow膮 rejestracj臋 operacji kasowych, w tym zwi膮zanych ze sprzeda偶膮 bilet贸w zgodnie z instrukcj膮 gospodarki kasowej oraz instrukcj膮 obiegu dokument贸w,
鈥rawid艂owe wystawianie faktur VAT, not ksi臋gowych za sprzedane bilety jednorazowe i okresowe itp.,
鈥porz膮dzanie raport贸w kasowych,
鈥rzestrzeganie dziennego limitu got贸wki w kasie i ewentualne odprowadzanie wyst臋puj膮cej nadwy偶ki,
鈥rzestrzeganie obowi膮zuj膮cych zasad transportu got贸wki,
鈥rzestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w i zasad przy pobieraniu i wyp艂acie pieni臋dzy w kasie,
鈥ompletowanie i prawid艂owe archiwizowanie dokument贸w kasowych,
2/obs艂ug臋 elektronicznych bilet贸w oraz aplikacji T@RUN: 鈥濫widencja Bilet贸w鈥 :
鈥rawid艂ow膮 rejestracj臋 sprzeda偶y bilet贸w okresowych lub do艂adowa艅 do elektronicznej portmonetki na spersonalizowanych kartach LKM danego klienta (pasa偶era) oraz w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN 鈥濫widencja Bilet贸w鈥.
3/obs艂ug臋 elektronicznych bilet贸w oraz aplikacji T@RUN: 鈥濫widencja Bilet贸w鈥, w tym:
鈥rzyjmowanie wniosk贸w o wydanie Leszczy艅skiej Karty Miejskiej (w skr贸cie LKM),
鈥rawid艂ow膮 rejestracj臋 i personalizacj臋 danych klienta w systemie MUNICOM aplikacja T@RUN 鈥濫widencja Bilet贸w鈥,
鈥艂a艣ciwe wydanie sporz膮dzonej Leszczy艅skiej Karty Miejskiej pasa偶erowi,
鈥prawdzanie dokonanych wp艂at kaucji przez wnioskodawc贸w LKM (comiesi臋czne uzgadnianie kaucji i op艂at manipulacyjnych zarejestrowanych w systemie technicznym RUK MUNICOM aplikacja T@RUN 鈥濫widencja Bilet贸w鈥 z systemem ewidencji ksi臋gowej),
鈥porz膮dzanie informacji o z艂o偶onych, zarejestrowanych w systemie 鈥濫widencja Bilet贸w鈥 kartach i wydanych wnioskach u偶ytkownikom LKM,
鈥ompletowanie i prawid艂owe archiwizowanie wniosk贸w LKM dla ka偶dego pasa偶era,
4/sprawdzanie prawid艂owo艣ci codziennych rozlicze艅 operacji sprzeda偶y oraz ich uzgadnianie z systemem ewidencji finansowo - ksi臋gowej,
5/wsp贸艂prac臋, doradztwo i kontrol臋 sprzeda偶y bilet贸w w punkcie nr 1 鈥 Centrum Informacji Turystycznej Urz臋du Miasta Leszna ul. S艂owia艅ska 24 oraz w punkcie nr 2 鈥 Biblioteka dworcowa MBP w Lesznie im.
St. Grochowiaka,
6/ wykonywanie innych powierzonych czynno艣ci i zada艅 przez prze艂o偶onego lub kierownika jednostki organizacyjnej,
7/dyspozycyjno艣膰.
Informacje powi膮zane: