Strona g艂贸wna » Jednostki organizacyjne » Wydzia艂y i stanowiska » Specjalista ds. pracowniczych i zam贸wie艅 publicznych

Specjalista ds. pracowniczych i zam贸wie艅 publicznych


Specjalista d/s pracowniczych i zam贸wie艅 publicznych dzia艂a zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowi膮zk贸w. Odpowiada m. in. za: 鈥ealizowanie zak艂adowej polityki zatrudnienia oraz wsp贸艂prac臋 z Powiatowym Urz臋dem Pracy oraz z innymi dzia艂ami zak艂adu w zakresie wynikaj膮cym z potrzeb zatrudnienia, 鈥nformowanie dyrektora o przebiegu realizacji zada艅 w dziedzinie polityki zatrudnienia oraz ostwierdzonych nieprawid艂owo艣ciach i wykroczeniach z tym zwi膮zanych, 鈥stalanie uprawnie艅 pracowniczych, w tym dodatku za sta偶 pracy i gratyfikacje jubileuszowe, 鈥awieranie i rozwiazywanie um贸w o prac臋, 鈥rzygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zaszeregowaniem oraz wniosk贸w o awans pracownika, 鈥sp贸艂praca z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w zakresie z艂o偶onych wniosk贸w o przyznanie艣wiadczenia rentowego lub 艣wiadczenia emerytalnego, 鈥rowadzenie akt osobowych oraz wszelkich wymaganych przepisami ewidencji osobowych, 鈥bs艂uga oprogramowania w zakresie systemu kadrowego, 鈥ompletowanie ewidencji czasu pracy z poszczeg贸lnych kom贸rek zak艂adu, 鈥rowadzenie ewidencji urlop贸w pracowniczych, 鈥porz膮dzanie sprawozda艅 i statystyk kadrowych okre艣lonych przepisami prawa, 鈥pracowywanie materia艂贸w do plan贸w finansowo 鈥 ekonomicznych, 鈥apewnienie pomocy pracownikom podnosz膮cym kwalifikacje zawodowe oraz organizowanie szkole艅, 鈥pracowywanie lub wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu regulamin贸w obowi膮zuj膮cych w zak艂adzie np. Regulamin pracy, Regulamin wynagradzania, Regulamin organizacyjny, Kodeks etykizawodowej, S艂u偶ba przygotowawcza, itp., 鈥pracowywanie Regulaminu Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych, 鈥pracowywanie program贸w i plan贸w dzia艂alno艣ci socjalno-bytowej zak艂adu na podstawie analizy potrzeb i preferencji zatrudnionych pracownik贸w, 鈥dministrowanie Zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 Socjalnych w zakresie pomocy socjalnej i mieszkaniowej, 鈥rganizowanie opieki i r贸偶nych form pomocy dla pracownik贸w pozostaj膮cych w trudnych warunkach 偶yciowych oraz by艂ych pracownik贸w (renci艣ci, emeryci), 鈥ealizacja i przestrzeganie ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych (PZP), 鈥porz膮dzaniu plan贸w z zakresu zam贸wie艅 publicznych, po zatwierdzeniu planu finansowego zak艂adu, 鈥rowadzenie post臋powa艅 przetargowych zgodnie z ustaw膮 PZP, 鈥ostosowywanie dokumentacji wewn臋trznej zak艂adu dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych do aktualnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w ustawy PZP, 鈥sp贸艂praca z Biurem Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Leszna, 鈥rowadzenie nadzoru nad zakupami zgodnie z ustaw膮 PZP, 鈥rowadzenie wszelkiego rodzaju ewidencji i dokumentacji dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych, 鈥yb贸r odpowiedniego trybu ustawy, po otrzymaniu informacji od poszczeg贸lnych kom贸rek zak艂adu, 鈥porz膮dzanie sprawozda艅, 鈥pisywanie faktur pod wzgl臋dem stosowania ustawy, 鈥e艂nienie obowi膮zk贸w Koordynatora do spraw dost臋pno艣ci, 鈥sparcie os贸b ze szczeg贸lnymi potrzebami w dost臋pie do us艂ug 艣wiadczonych przez zak艂ad, 鈥rzygotowanie i koordynacja wdro偶enia planu dzia艂ania na rzecz poprawy zapewnienia dost臋pno艣ci osobom ze szczeg贸lnymi potrzebami przez Miejski Zak艂ad Komunikacji w Lesznie, 鈥onitorowanie dzia艂alno艣ci Zak艂adu w zakresie zapewnienia dost臋pno艣ci osobom ze szczeg贸lnymi potrzebami, 鈥edakcja Biuletynu informacji publicznej, 鈥rowadzenie spraw zwi膮zanych z udzielaniem informacji publicznej, 鈥rganizowanie sprawnej pracy sekretariatu oraz obs艂uga centrali telefonicznej, faksu i poczty elektronicznej, 鈥rzyjmowanie korespondencji zewn臋trznej, rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym , przedk艂adanie dyrektorowi do dekretacji oraz rozdzia艂 korespondencji na poszczeg贸lne kom贸rki organizacyjne zak艂adu, 鈥rowadzenie ewidencji korespondencji wychodz膮cej, 鈥rganizowanie narad, spotka艅, konferencji, wyjazd贸w s艂u偶bowych, 鈥rowadzenie ewidencji i wystawianie polecenia wyjazdu s艂u偶bowego, 鈥sp贸艂praca z Izb膮 Gospodarcz膮 Komunikacji Miejskiej, 鈥sp贸艂praca z innymi dzia艂ami zak艂adu, 鈥yspozycyjno艣膰.



Informacje powi膮zane:

- JEDNOSTKI PODLEG艁E:



Typ jednostki: Wydzia艂y i stanowiska
Autor informacji: Kamila Majchrzak
Informacj臋 wprowadzi艂: Kamila Majchrzak
Opublikowany dnia: 2021-08-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2021-08-04
Ilo艣膰 zmian wpisu: 1 - poka偶 poprzednie wersje