Strona g艂贸wna »
Jednostki organizacyjne »
Wydzia艂y i stanowiska » Specjalista ds. pracowniczych i zam贸wie艅 publicznych
Specjalista ds. pracowniczych i zam贸wie艅 publicznych
Specjalista d/s pracowniczych i zam贸wie艅 publicznych dzia艂a zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowi膮zk贸w. Odpowiada m. in. za:
鈥ealizowanie zak艂adowej polityki zatrudnienia oraz wsp贸艂prac臋 z Powiatowym Urz臋dem Pracy oraz z innymi dzia艂ami zak艂adu w zakresie wynikaj膮cym z potrzeb zatrudnienia,
鈥nformowanie dyrektora o przebiegu realizacji zada艅 w dziedzinie polityki zatrudnienia oraz ostwierdzonych nieprawid艂owo艣ciach i wykroczeniach z tym zwi膮zanych,
鈥stalanie uprawnie艅 pracowniczych, w tym dodatku za sta偶 pracy i gratyfikacje jubileuszowe,
鈥awieranie i rozwiazywanie um贸w o prac臋,
鈥rzygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zaszeregowaniem oraz wniosk贸w o awans pracownika,
鈥sp贸艂praca z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w zakresie z艂o偶onych wniosk贸w o przyznanie艣wiadczenia rentowego lub 艣wiadczenia emerytalnego,
鈥rowadzenie akt osobowych oraz wszelkich wymaganych przepisami ewidencji osobowych,
鈥bs艂uga oprogramowania w zakresie systemu kadrowego,
鈥ompletowanie ewidencji czasu pracy z poszczeg贸lnych kom贸rek zak艂adu,
鈥rowadzenie ewidencji urlop贸w pracowniczych,
鈥porz膮dzanie sprawozda艅 i statystyk kadrowych okre艣lonych przepisami prawa,
鈥pracowywanie materia艂贸w do plan贸w finansowo 鈥 ekonomicznych,
鈥apewnienie pomocy pracownikom podnosz膮cym kwalifikacje zawodowe oraz organizowanie szkole艅,
鈥pracowywanie lub wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu regulamin贸w obowi膮zuj膮cych w zak艂adzie np. Regulamin pracy, Regulamin wynagradzania, Regulamin organizacyjny, Kodeks etykizawodowej, S艂u偶ba przygotowawcza, itp.,
鈥pracowywanie Regulaminu Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych,
鈥pracowywanie program贸w i plan贸w dzia艂alno艣ci socjalno-bytowej zak艂adu na podstawie analizy potrzeb i preferencji zatrudnionych pracownik贸w,
鈥dministrowanie Zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 Socjalnych w zakresie pomocy socjalnej i mieszkaniowej,
鈥rganizowanie opieki i r贸偶nych form pomocy dla pracownik贸w pozostaj膮cych w trudnych warunkach 偶yciowych oraz by艂ych pracownik贸w (renci艣ci, emeryci),
鈥ealizacja i przestrzeganie ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych (PZP),
鈥porz膮dzaniu plan贸w z zakresu zam贸wie艅 publicznych, po zatwierdzeniu planu finansowego zak艂adu,
鈥rowadzenie post臋powa艅 przetargowych zgodnie z ustaw膮 PZP,
鈥ostosowywanie dokumentacji wewn臋trznej zak艂adu dotycz膮cej zam贸wie艅 publicznych do aktualnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w ustawy PZP,
鈥sp贸艂praca z Biurem Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Leszna,
鈥rowadzenie nadzoru nad zakupami zgodnie z ustaw膮 PZP,
鈥rowadzenie wszelkiego rodzaju ewidencji i dokumentacji dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych,
鈥yb贸r odpowiedniego trybu ustawy, po otrzymaniu informacji od poszczeg贸lnych kom贸rek zak艂adu,
鈥porz膮dzanie sprawozda艅,
鈥pisywanie faktur pod wzgl臋dem stosowania ustawy,
鈥e艂nienie obowi膮zk贸w Koordynatora do spraw dost臋pno艣ci,
鈥sparcie os贸b ze szczeg贸lnymi potrzebami w dost臋pie do us艂ug 艣wiadczonych przez zak艂ad,
鈥rzygotowanie i koordynacja wdro偶enia planu dzia艂ania na rzecz poprawy zapewnienia dost臋pno艣ci osobom ze szczeg贸lnymi potrzebami przez Miejski Zak艂ad Komunikacji w Lesznie,
鈥onitorowanie dzia艂alno艣ci Zak艂adu w zakresie zapewnienia dost臋pno艣ci osobom ze szczeg贸lnymi potrzebami,
鈥edakcja Biuletynu informacji publicznej,
鈥rowadzenie spraw zwi膮zanych z udzielaniem informacji publicznej,
鈥rganizowanie sprawnej pracy sekretariatu oraz obs艂uga centrali telefonicznej, faksu i poczty elektronicznej,
鈥rzyjmowanie korespondencji zewn臋trznej, rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym , przedk艂adanie dyrektorowi do dekretacji oraz rozdzia艂 korespondencji na poszczeg贸lne kom贸rki organizacyjne zak艂adu,
鈥rowadzenie ewidencji korespondencji wychodz膮cej,
鈥rganizowanie narad, spotka艅, konferencji, wyjazd贸w s艂u偶bowych,
鈥rowadzenie ewidencji i wystawianie polecenia wyjazdu s艂u偶bowego,
鈥sp贸艂praca z Izb膮 Gospodarcz膮 Komunikacji Miejskiej,
鈥sp贸艂praca z innymi dzia艂ami zak艂adu,
鈥yspozycyjno艣膰.
Informacje powi膮zane:- JEDNOSTKI PODLEG艁E: