Strona g艂贸wna » Jednostki organizacyjne » Wydzia艂y i stanowiska » Specjalista ds. pracowniczych i administracyjno-biurowych

Specjalista ds. pracowniczych i administracyjno-biurowych


Specjalista d/s pracowniczych i administracyjno-biurowych dzia艂a zgodnie z przepisami prawa i zakresem obowi膮zk贸w. Odpowiada m. in. za:

1.W zakresie spraw pracowniczych i dzia艂alno艣ci socjalnej:
鈥ealizowanie zak艂adowej polityki zatrudnienia oraz wsp贸艂praca z Powiatowym Urz臋dem Pracy oraz z innymi dzia艂ami zak艂adu w zakresie wynikaj膮cym z potrzeb zatrudnienia,
鈥nformowanie dyrektora o przebiegu realizacji zada艅 w dziedzinie polityki zatrudnienia oraz o stwierdzonych nieprawid艂owo艣ciach i wykroczeniach z tym zwi膮zanych,
鈥stalanie uprawnie艅 pracowniczych, w tym dodatku za sta偶 pracy i gratyfikacje jubileuszowe,
鈥awieranie i rozwiazywanie um贸w o prac臋,
鈥rzygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zaszeregowaniem oraz wniosk贸w o awans pracownika,
鈥sp贸艂praca z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w zakresie z艂o偶onych wniosk贸w o przyznanie 艣wiadczenia rentowego lub 艣wiadczenia emerytalnego,
鈥rowadzenie akt osobowych oraz ewidencji osobowej, w tym ewidencji pracownik贸w zatrudnionych i zwolnionych, prowadzenie rejestru rencist贸w i emeryt贸w obj臋tych opiek膮 zak艂adu, itp,
鈥bs艂uga oprogramowania w zakresie systemu kadrowego oraz kompletowanie ewidencji czasu pracy z poszczeg贸lnych kom贸rek zak艂adu,
鈥rowadzenie ewidencji urlop贸w pracowniczych,
鈥rowadzenie ewidencji zwolnie艅 lekarskich oraz analiza absencji chorobowej zatrudnionych,
鈥rowadzenie wszelkiego rodzaju sprawozda艅 i statystyk kadrowych okre艣lonych przepisami prawa,
鈥pracowywanie materia艂贸w do plan贸w finansowo 鈥 ekonomicznych,
鈥apewnienie pomocy pracownikom podnosz膮cym kwalifikacje zawodowe oraz organizowanie szkole艅,
鈥pracowywanie program贸w i plan贸w dzia艂alno艣ci socjalno-bytowej zak艂adu na podstawie analizy potrzeb i preferencji zatrudnionych pracownik贸w,
鈥dministrowanie Zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 Socjalnych w zakresie pomocy socjalnej i mieszkaniowej,
鈥rganizowanie opieki i r贸偶nych form pomocy dla pracownik贸w pozostaj膮cych w trudnych warunkach 偶yciowych oraz by艂ych pracownik贸w (renci艣ci, emeryci),
鈥sp贸艂praca z innymi kom贸rkami dzia艂aj膮cymi w zak艂adzie.

2.W zakresie obs艂ugi sekretariatu:
鈥rganizowanie sprawnej pracy sekretariatu oraz obs艂uga centrali telefonicznej, faksu i poczty elektronicznej,
鈥rzyjmowanie korespondencji zewn臋trznej, rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym oraz przedk艂adanie dyrektorowi do dekretacji,
鈥rowadzenie ewidencji korespondencji wychodz膮cej,
鈥ozdzia艂 korespondencji na poszczeg贸lne kom贸rki organizacyjne zak艂adu,
鈥rganizowanie narad, spotka艅, konferencji, wyjazd贸w s艂u偶bowych,
鈥rowadzenie ewidencji i wystawianie polecenia wyjazdu s艂u偶bowego,
鈥aopatrzenie, ewidencja i wydawanie artyku艂贸w biurowych,
鈥renumerata prasy i innych wydawnictw bran偶owych,
鈥sp贸艂praca z Izb膮 Gospodarcz膮 Komunikacji Miejskiej,
鈥sp贸艂praca z innymi dzia艂ami zak艂adu.





Informacje powi膮zane:

- JEDNOSTKI PODLEG艁E:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydzia艂y i stanowiska
Autor informacji: Kamila Majchrzak
Informacj臋 wprowadzi艂: Kamila Majchrzak
Opublikowany dnia: 2018-04-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-04-04